2006年1月7日 星期六

LINKIN PARK:Breaking The Habit 重點句子輯錄

1.被媽罵到長耳繭

2.活用英文

3.覺得很讚

廢話太多啦:{站主翻譯,欲轉錄請留言,Thanks}

I don't want to be the one

Who battles always choose

Cuz inside I realize

That I'm the one confused

我怎能甘願落入

那命運所玩弄的俗套之中

只因在我內心昭然若揭的

正是我的困惑

I don't know what's worth fighting for

Or why I have to scream

I don't know why I instigate

And say what I don't mean

I don't know how I got this way

I know it's not alright

So I'm breaking the habit

I'm breaking the habit tonight

我忘卻了何謂值得奮鬥

以及為何嘶吼

我想不起我為何煽動

並且隨口胡謅

我不懂我怎麼落到這步田地

但我仍識對錯

所以,就在今晚

我要自新,我將自新。不再讓壞習慣錯落

I'll paint it on the walls

Cuz I'm the one that falls

I'll never fight again

And this is how it ends

我將昭告大眾

因為我亦墮落

我不再和誰纏鬥

看我如何善後

I don't know what's worth fighting for

Or why I have to scream

But now I have some clarity

to show you what I mean

I don't know how I got this way

I'll never be alright

So, I'm breaking the habit

I'm breaking the habit

I'm breaking the habit

tonight

我忘卻了何謂值得奮鬥

以及為何嘶吼

但現在我思路清晰許多

能夠實話實說

我不懂我如何落到這步田地

我漸漸不識對錯

所以,就在兂晚

我願自新,我要自新,我會自新。我不會再讓壞習慣錯落

沒有留言:

張貼留言