2006年1月7日 星期六

LINKIN PARK:Some where I belong 重點句子輯錄

1.跟我的心境有關

2.活用英文(用功對吧?)

3.覺得很讚

廢話不多啦:{站主翻譯,欲轉錄請留言,謝嚕}

I wanna heal, I wanna feel, what I thought was never real.

I wanna let go of the pain I've held so long.

I wanna heal, I wanna feel, like I closed to something real.

I wanna find something I want it all along.

Some where I belong.......

奢望痊癒、奢望感覺,只是腦海中虛偽的思考模式。

奢望放掉那疼痛已久的傷口。

奢望痊癒、奢望感覺,像是更靠近真實的浮光掠影。

奢望尋得那自始至終的夢想。

我的歸屬。

I will never know myself until I do this on my own.

I will never feel anything else until my wounds are healed.

I will never be anything till I break away from me.

I will break away, I'll find myself today.

我永遠不會自省,直到我得以主導自我。

我永遠不會感受,直到傷得以痊癒無蹤。

我永遠不會是誰,直到我得以突破牢籠。

我將突破,我將在今天找回自我。

Just stuck, hollow and alone.

Still nothing to gain, hollow and alone.

And the fault is my own, and the fault is my own.

只能動彈不得、空虛、孤獨。

仍舊一無所有、空虛、孤獨。

只因為錯之在我、只不過錯之在我。

沒有留言:

張貼留言