2008年8月16日 星期六

Oasis - Supersonic

I need to be myself



我必須衷於自己



I can't be no one else



我沒辦法成為另一個人



I'm feeling supersonic



我感覺像失速飛行



Give me gin and tonic



給我陷阱和毒品



You can have it all but how much do you want it?



你可以擁有全部但你到底想要多少?



You make me laugh



你使我發笑



Give me your autograph



給我你的親筆簽名



Can I ride with you in your B.M.W ?



我可不可以跟你一起坐你的B.M.W?



You can sail with me in my yellow submarine



你可以和我一起搭我的黃色潛水艇







You need to find out



你必須搞清楚



Cos no one's gonna tell you what I'm on about



因為沒人會告訴我在打什麼主意



You need to find a way for what you want to say



你必須找到一個方法來好好解釋



But before tomorrow



在明天之前







'Cos my friend said he'd take you home



因為我朋友說他帶你回家



He sits in a corner all alone



他現在孤單的坐在一個角落



He lives under a waterfall



住在大瀑布底下



No body can see him



誰也看不見他



No body can ever hear him call



永遠也不會有人能聽到他的呼喚







You need to be yourself



你必須衷於自己



You can't be no one else



你沒法變成別人



I know a girl called Elsa



我認識一個叫 Elsa的女孩



She's into Alka Seltzer



她在往Alka Seltzer



She sniffs it through a cane on a supersonic train



高速行駛的火車上她用鼻子吸鐵罐子裡的毒(安非或海洛英..我猜啦= =)



She made me laugh



她讓我想笑



I got her autograph



我拿了她的簽名



She done it with a doctor on a helicopter



她和一個醫生在直昇機上做愛



She's sniffin in her tissue



現在她擤著鼻涕



Sellin' the Big Issue



販賣著她的大問題











She needs to find out



她必須搞清楚



Cos no one's gonna tell you what I'm on about



因為沒人知道我再打什麼主意



She needs to find a way for what she wants to say



她必須想辦法好好解釋



But before tomorrow



在明天之前











'Cos my friend said he'd take you home



因為我朋友說他帶你回家



He sits in a corner all alone



他現在孤單的坐在一個角落



He lives under a waterfall



住在瀑布底下



No body can see him



誰也看不見他



No body can ever hear him call



永遠也不會有人能聽到他的呼喚

沒有留言:

張貼留言